Uudised
  1. Rapla Jõulugala 2019 toimub 06. detsembril!
  2. Lahtiolekuajad

Aeroobika

Intervalltreening

 Intervalltreening on nii füüsiline kui ka vaimne väljakutse. Just, nii see on, ja olen sellega 100% nõus, et treeningut tuleb teha vastavalt oma võimetele, kuid iga kord tuleb uskuda endasse ning pingutada natukene rohkem, kui eelmine tund.

Oma treeningsaalis näen pühendumist ja keskendumist lihaspingutusele ning tasakaalu hoidmisele. Treeningul kasutan lisaks keharaskusele ka varustust, kuid suurem osa treeningust on oma keharaskusega. Iga treeningu suurim motivaator on kindlasti hea muusika, mis aitab trennis ennast rohkem välja elada ja õige rütmiga toetab harjutuste kombinatsioone. Harjutused, mis on aeglasemad ning vajavad suuremat pingutust, kasutan jõulist muusikat ja harjutused, mis on suunatud vastupidavusele, kasutan energilist tempokat muusikat.  Ilma “ennast käima lükkava” muusikata on raske teha trenni, mis nõuab pingutust. Playlisti olen koostanud lemmikstiilidest ja tuntutest artistidest. Valinud olen muusika, mis annab ka niisama kuulates energiat.

Keskmise intensiivsusega intervalltreening on kardiotreening. Treening koosneb lühiajalistest ja keskmise intensiivsusega harjutustest, (pulss: 82-88% VO2 max), mis vahelduvad kergemate harjutustega (pulss: 60% VO2 max). Keharaskusega jõutreening on üles ehitatud kogu keha treeningule. Treening annab sulle vastupidava funktsionaalse vormi, seda nii jõu, võimsuse, tasakaalu kui ka vastupidavuse poolest.

Kasutusel on hantlid ja treeningmatt.

Raskusaste: keskmine

Kehakoostise määramine iga 4 nädala tagant.

Igal kohtumisel määran sinu kehakoostise ning vastavalt sellele annan soovitusi.

 

Veeb: liinaraidoja.zumba.com /tel: 552 5491

Treeningute toimumisajad alates september 2019: esmaspäeviti ja kolmapäeviti kell 18:00-19:00

 

 Bodyattack

55-minutiline intensiivne kardiotreening, mis aitab arendada jõudu ja vastupidavust. See intervalltreening on kombineeritud sportlik- aeroobsetest kombinatsioonidest ja lihasharjurustest.
Treening sobib kõigile, noortele ja vanematele, treenitud ja vähem treenitud inimestele. Treeningu ajal näitab instruktor kahte erinevat kombinatsiooni ( raskem, kergem) millest on võimalik valida enda ja oma võimete põhjal sobivam koormus.

  • Põletab palju kaloreid ~760/800
  • Vormib keha
  • Parandab vastupidavust
  • Kasvatab jõudu
  • Parandab südame ja kopsude tööd

Info: Marju 53955169

Treeningute toimumisajad alates september 2019: teisipäeviti ja neljapäeviti kell 18:00-19:00

 

Dance&Body

Dance&Body on emotsionaalne tantsuline fitnessprogramm, kus iga tants on ülesehitatud kolmele või neljale kergesti järgitavale põhiliikumisele, millele lisatakse erinevaid fitnesselemente.

Muusika valik on meeleolukas ja rütmikas, et toetada treeningu mõnusat feelingut.

Treening sobib kõigile kellele meeldib tantsida ja ka neile kes soovivad tutvust teha tantsulise treeninguga.

Dance&Body treeningus pole oluline Sinu eelnev treeningukogemus, sest see on just see trenn kust saad julguse tantsida ja lihastreeningus saad valida oma koormusele vastava tempo!

Treening koosneb 30 minutillisest tantsuosast, 15-20 minutilisest suuremaid lihasgruppe hõlmavast lihastreeningust, ning trenni lõpetab rahulik lõdvestus ja venitus.

Info: mob. 5170 669 Kristina

Treeningute toimumisajad alates september 2019: esmaspäeviti ja kolmapäeviti kell 19:30-20:30

 

Ringtreening

Treeningu kestus on 55-60 minutit – 1) soojendus 2) lihastreening 3) venitus
Ringtreening on oma nime saanud sellest, et trenni käigus pead liikuma ühelt harjutuselt teisele ja seda kokku 2 ringi. Harjutusi on ühes ringis kokku 12 ja igaühe läbimine võtab aega 45-50 sekundit. Peale harjutuse läbimist liigud järgmisesse “staapi” edasi. Põnevuse tõstmiseks kasutame lisaks enda keharaskusele ka mitmeid lisavahendid nagu hantlid, kummilindid, stepipink jne.
Kõiki harjutusi on võimalik kohandada enda raskusastemele vastavalt ning harjutusi saad teha omas tempos. Tänu sellele sobib ringtreening väga hästi nii edasijõudnutele kui ka alustajatele.
Ringtreening annab mõnusat koormust nii Sinu ala- kui ülakehale. Treening kasvatab lihasjõudu ja suurendab aeroobset vastupidavust, koordinatsiooni ning tasakaalutunnetust.
Kohtumiseni trennis!

Reedeti kell 18.00-19.00 info: 5170669 Kristina, fb. Rapla Rühmatreeningud

 

JJ Street Tantsukooli treeningud

JJ-Street Tantsukool on tunnustatud Tallinna linna poolt üheks parimaks
erahuvialakooliks, mis on alati suutnud kõiki oma õpilasi üllatada
innovaatiliste ideedega.

JJ-Street on mõeldud ja avatud kõigile, kes soovivad saada uusi kogemusi
ja õppida midagi originaalset.

Hip-Hop tants katab väga paljusid stiile, mis kuuluvad selle elustiili
juurde ning üks tähtsamaid osasid on improvisatsioon ja koreograafia.
Lisaks trennidele toimuvad laagrid, tänavatantsufestivalid, kaasaegsed
üritused, moeetendused ja põnevad koolitused.

Treeningute läbiviimisel on arvestatud vastavate vanuseastmetega ning
lisaks tantsuoskustele treenitakse ka üldist füüsilist.

Uksed on avatud kõigile ning uusi õpilasi võetakse vastu terve septembrikuu!

Lisainfo: www.jjstreet.ee või Brita Kikas brita@jjstreet.ee 53825080

Treeningute toimumisajad alates september 2019: teisipäeviti ja neljapäeviti 19:00-21:00

X